søndag 13. oktober 2013

30 års bryllupsdags kort.



Min kjære mor og hennes kjære har vært gift i 30 år og dette skulle feires.
Måtte jo da lage et kort. Googlet får å finne ut temaet.
Temaet er PERLE.

   
Så da måtte det pyntes med perler av forskjellige slag.
Her har jeg brukt hvit bazzill, et embosset hvit ark og et glatt hvit ark.
Dies er moro å bruke og her har jeg brukt flere varianter.
Og så har jeg brukt diverse perler og bling.
 
 
Dette bildet skulle jo liksom ha vært andre veien da men.....
Teksten inni kortet er fra Kort&Godt (tror jeg)
Og her er det også en del forskjellige dies.
Og her er baksiden av kortet.




2 kommentarer:

  1. Nyyydelig kort :)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Connie. Ønsker deg det samme. Klem

      Slett