søndag 29. september 2013

Jippi - en nyhet!


Jeg er så glad, jeg er en av de heldige som ble plukket ut til å bli med på DT til Storyteller!!
Det blir kjempespennende! - jeg har alltid vært glad i blomster, bling og charms og de har mange å velge imellom.

Vi er i gang med vår første utfordring, - og temaet er alt er tillatt, men du må bruke minst 1 produkt fra Storyteller. Du finner noen av produktene her.

Vår faste sponsor er:



Her er mitt kort: 
Jeg har brukt: 
Mønsterark: FabScraps – Bells and Whistles.
Bazzill: Rød og Kraft
Blomster, bling og perlegren fra Storyteller.
Spellbindersdies
Svertet kantene med Distress Ink Walnut Stain.

8 kommentarer:

  1. Lekkert! Gratulerer så mye Bertelure! :)

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye, har lagt meg til som følger hos deg og gleder meg til å se fortsettelsen.
    Kjempe koselig å se deg igjen i helgen, bestandig like blid!
    Klemmer BertaGro

    SvarSlett
  3. Herlig julekort Line, og velkommen med på Storyteller teamet!
    Koste meg masse i helgen jeg og!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Eva Gro. Gleder meg til dette og litt spent..hihi Klem

      Slett
  4. Gratulerer, Line! Dette er jo så velfortjent!! Spennende!
    Sees vi snart?

    Klem

    SvarSlett