torsdag 11. mars 2010

Min utdeling av Kaos:-)




















Denne KAOS awarden har jeg lyst til og gi til Marianne(Mad på Scrapping).
Dette fordi hun lager så tøffe guttelo'er og fordi hun er ei herlig
dame jeg kan spise sushi med:-)




















Denne ønsker jeg og gi til Grethe fordi hun lager lekre kort og lo'er.
Fordi hun er et innkluderende menneske. Takk for at du tar vare på meg:-)




















Denne ønsker jeg og gi til Ann-Cathrin. Hun lager de lekreste kreasjoner.
Hun er stå på menneske som alltid har humoren med seg.

Lurer du på hva dette er så kan du lese om det her:
Yoli's blogg
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte dem ble søs:-)
    Nå er jeg skikkelig stolt av deg.
    Kom du deg på SKi treffet?

    SvarSlett
  2. Du er toppers da søs:-)
    Joda jeg kom meg dit jeg.
    Helt gåen i lattermusklene.

    SvarSlett
  3. Tusen tusen tusen takk vennen, jeg ble så overrasket og så glad når jeg fikk KAOS kort av deg. Lilla var det også..
    Klem

    SvarSlett