fredag 1. mai 2009

Mormors lille nurk!!!

Endelig fikk jeg hilse på deg lille venn. Har fått dullet og kost med deg i 2 dager. Vakker er du, glatt og fin i huden, rolig, spiser bra og sover og nesten ikke en lyd. Mamma'n og pappa,'n din er synlig stolte av deg. Tror ikke de får sett seg mette på deg, og de har en unik omsorg for deg og hverandre. Helt herlig å se på. Gleder meg masse til å bli kjent med deg. Navnet ditt blir Amalie, noe mormor drømte i tre netter på rad:o)Natten før du kom til verden og de to påfølgende. Da jeg spurte mamma'n og pappa'n din om de hadde tenkt noe navn til deg så sa de først at de hadde Sofie som favorit navnet, men da de så deg fant de fort ut at du ikke var en liten Sofie. Da sto det mellom Amalie og Malin. Og så ble det Amalie som mormor hadde drømt om:o) Litt stolt er mormor nå vet du, lille gull.

6 kommentarer:

  1. Åhhhhhh, helledussen såååååå nyyyyyyydelig da *sukk* Tenker du er bra stolt nå, Line. Gratulerer så masse som mormor, og jeg gleder meg til å se alle de herlige LOene du tryller frem med dette nurket på.

    SvarSlett
  2. Så nudeli hun var Line og Amalie er jo bare så fint navn da.
    Må jo bare si som Nina, at jeg gleder meg til og se LO'er av henne.
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk min venn.Klem

    SvarSlett
  4. Næmmen. Se på nurket da. Så vakker. Skjønner jammen godt at du er stolt mormor gitt. Klem

    SvarSlett
  5. Takk for det vennen. Klem

    SvarSlett